Produse
Cosul meu

Nu ai niciun produs în coș.

Termeni si Conditii

1. DEFINITII SI TERMENI

CESELONIA – este denumirea comerciala a CESELONIA S.R.L., persoana juridica romana, cu sediul social in Jud. Ilfov, Com. Stefanestii de Jos, Str. Florilor nr.11, bl.J1, sc.B, et.1, ap.105, Inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului cu nr. J23/2983/2022, avand CUI 46088729, EUID: ROONRC.J23/2983/2022

Vanzator – CESELONIA

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre CESELONIA si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web https://ceselonia.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

  • – toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • – continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • – orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • – informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • – informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • – date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/web push/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotiile CESELONIA, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre CESELONIA, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

“Pret de Vanzare” reprezinta contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site. Vanzatorul poate afisa distinct, intr-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferentei dintre Pretul de Vanzare si PRP si/sau diferenta valorica ori procentuala dintre Pretul de Vanzare si Pretul Taiat. Pretul de Vanzare este valabil in limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la showroom-urile si punctele de livrare CESELONIA preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoi) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, CESELONIA isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. CESELONIA poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care CESELONIA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii CESELONIA.

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a CESELONIA, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de CESELONIA, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al CESELONIA asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al CESELONIA.

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre CESELONIA si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea CESELONIA cu referire la acel Continut.

5.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care CESELONIA confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea CESELONIA pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea CESELONIA si/sau al angajatului/prepusului CESELONIA care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

6. COMANDA

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de CESELONIA, in cazul platii online;

6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • – ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa https://ceselonia.ro/contact.

6.7. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

6.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.

Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice Bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor.

In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate in cutia Bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din Bun. Ca urmare, recomandam Cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original deteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

6.10. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6.11. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

    • – “in stoc”- Produsul se gaseste in stocul CESELONIA sau la unul dintre partenerii nostrii.
    • – “precomanda”- Bunul nu este disponibil in stocul CESELONIA, dar se gaseste in stocul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru un bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de livrare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice termenul de livrare al Bunului.
    • – “stoc epuizat”- Bunul nu mai este disponibil in stocul CESELONIA si nici in stoc furnizor.

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

7.1.1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

7.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate dupa specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;

7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanataţii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de Cumparator;

7.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.7. contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparaţie sau de intreţinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

8. CONFIDENTIALITATE

8.1. CESELONIA va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. CESELONIA nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

9. COMUNICARI COMERCIALE

9.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

9.1.2. prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;

9.1.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau

9.1.4. prin contactarea Vanzatorului.

9.2. Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:

“Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

      • – – la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
      • – – la recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
      • – – la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”
      • – – la disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.

“Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

      • – – la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,
      • – – la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”, si
      • – – disponibilitate stoc sau Serviciilor Bunuri adaugate in sectiunea “Favorite”.

9.3. In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:

      • – – sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.

9.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul 9.3. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la CESELONIA sau prin contactarea CESELONIA in acest sens.

9.5. De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terti si nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea CESELONIA.

10. FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului https://ceselonia.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de CESELONIA, , precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de CESELONIA, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre CESELONIA in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: ceselonia@gmail.com.

10.8. Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile CESELONIA si nici nu vor fi stocate de catre de CESELONIA, ci de catre procesatorul de plati integrat in Site, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

10.9. Plata prin intermediul contului de client CESELONIA este o modalitate rapida de plata on-line cu cardul, care consta in efectuarea platii pe alte site-uri unde esti logat prin contul de client CESELONIA, utilizand Tokenul cardului salvat in contul tau de client CESELONIA, fara a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzactie sau un alt card bancar.

10.12. Optiunea pentru plata prin intermediul contului de client CESELONIA poate fi selectata de catre Utilizator sau Cumparator.

10.11. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

10.12. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

11. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.2. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

12. GARANTII

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre CESELONIA, cu exceptia Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

12.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de CESELONIA, certificatele de garantie sunt emise direct de producator.

12.3. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

12.4. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Bunului pe adresa ceselonia@gmail.com. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12.5. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre CESELONIA, iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

14. RASPUNDERE

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

14.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

15. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

15.1. Va rugam sa parcurgeti Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

16. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

16.1. Vezi Politica de Cookies care face parte din prezentul Document.

17. FORTA MAJORA

17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

17.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

18. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

18.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extrajudiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabile in Romania.

18.2. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin formularul de contact disponibil in cadrul Site-ului: https://ceselonia.ro/contact. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

In cazul in care Cumparatorii:

      • – nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau
      • – primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator; sau
      • – sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator;

pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL) prezentate mai jos si ulterior instantelor de judecata competente conform art. 18.7 din prezentul document.

18.3. SAL reprezinta un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potentiale, atunci cand se confrunta cu o problema legata de achizitionarea Bun si/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizarile sau reclamatiile impotriva comerciantilor vor fi prezentate voluntar de catre consumatori, urmand a fi solutionate intr-un mod independent, impartial, transparent, rapid si echitabil. Accesarea acestei modalitati alternative de solutionare poate fi realizata atat online conform pct. 18.5 de mai jos, cat si prin metodele clasice, pe suport hartie sau pe alt suport durabil conform art. 18.4. de mai jos.

18.4. In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Directia de Solutionare Alternativa a Litigiilor a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Directia Alternativa de Solutionare a Litigiilor a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor este competenta sa solutioneze alternativ litigiile nationale si transfrontaliere care decurg din contractele de vanzare sau contractele de servicii incheiate cu un comerciant care isi desfasoara activitatea in Romania si este inclusa in lista entitatilor SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2″. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL.

18.5. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, si prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniunea Europeana si un comerciant stabilit in Uniunea Europeana. In acest sens, poate fi accesat link-ul existent in sectiunea: Solutionarea Online a litigiilor.

18.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru solutionarea eventualelor sesizari/reclamatii. Cumparatorul intelege ca solutionarea alternativa a litigiilor si solutionarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul si acelasi instrument existand intre acestea o identitate de scop, obiect si finalitate. Cumparatorul intelege ca distinctia dintre SAL si respectiv SOL este reprezentata de modalitatea de accesare / formatul initial al respectivei sesizari/reclamatii, astfel incat in cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, in scris (pe email, pe cale postala) pe care in cazul SOL, consumatorul opteaza pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platforma digitala, exclusiv online.

18.7. In cazul in care solutionarea amiabila ori alternativa a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti romane competente.

DEFINITII SI TERMENI

Utilizarea acestei comunitati de catre dumneavoastra este conditionata de respectarea termenilor si conditiilor generale detaliate mai jos. Daca alegeti sa vizitati comunitatea si sa accesati serviciile puse la dispozitie prin intermediul comunitatii, va asumati cunoasterea si acceptarea in totalitate a acestor termeni si conditii, care stau la baza contractului dintre Societate si dumneavoastra.

Comunitatea “Ceselonia Community” este detinuta de catre CESELONIA S.R.L., cu sediul social in Jud. Ilfov, Com. Stefanestii de Jos, Str. Florilor nr.11, bl.J1, sc.B, et.1, ap.105. Inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului cu nr. J23/2983/2022, avand CUI 46088729, EUID: ROONRC.J23/2983/2022, email ceselonia@gmail.com. Pentru facilitarea transmiterii informatiilor, vom avea in vedere utilizarea termenului de “Societate” pentru a ne referi la CESELONIA S.R.L., respectiv termenii “Ceselonia Community”, pentru a ne referi la Comunitatea Ceselonia.

1. Ce este Ceselonia Community?

Ceselonia Community este o comunitate creata pentru facilitarea accesului online al publicului larg la cursuri si materiale educationale din domeniul auto, explicitate ca atare in comunitate. Societatea va intreprinde toate actiunile necesare pentru a pune la dispozitie clientilor materiale cat mai calitative, actuale si relevante domeniului care face obiectul cursului. In acest scop si pentru a asigura o gestionare eficienta a materialelor de pe site, societatea isi rezerva dreptul de a elimina materialele care nu mai prezinta interes, care au fost inlocuite cu materiale actualizate, care nu vor mai atinge un anumit standard calitativ, care din orice alte asemenea motive vor fi considerate neoportune ori pentru care a expirat dreptul de difuzare negociat cu expertii creatori de cursuri. Prin urmare, societatea nu garanteaza mentinerea constanta a tuturor materialelor in comunitatea Ceselonia.

Societatea nu poate asigura accesul la continutul comunitatii in acele tari in care accesul populatiei la continuturile multimedia este restrictionat, limitat sau blocat prin acte guvernamentale ori prin legislatia specifica, iar aceste restrictii/limitari vizeaza inclusiv continuturile, tehnologia utilizata, furnizorii de servicii ori instrumentele media de prezentare a acestora pe Platforma.

Serviciile oferite prin intermediul comunitatii sunt exclusiv cele aferente domeniilor de activitate prezentate pe prima pagina a site-ului. Pentru mai multe informatii legate de serviciile disponibile ale comunitatii, precum continutul acestora, modalitatea de operare, pret etc., va rugam sa verificati descrierea fiecarui serviciu prezentat pe site.

Va rugam sa tineti cont de faptul ca serviciile pe care le puteti accesa prin intermediul site-ului nu reprezinta consultanta auto, fiscala, contabila, juridica sau altele asemenea si nu inlocuiesc serviciile de specialitate din astfel de domenii recomandate pentru orice persoana ce acceseaza comunitatea.

2. Conditii pentru utilizarea comunitatii Ceselonia

Pentru a putea accesa produsele si serviciile puse la dispozitie prin intermediul site-ului, trebuie sa va creati un cont personal pesite. In acest scop, va rugam sa utilizati butonul “Creeaza un cont” de pe pagina principala a site-ului si sa parcurgeti in mod adecvat pasii necesari in vederea crearii contului. Aveti obligatia de a furniza informatiile care va sunt solicitate si de a completa toate campurile in mod adecvat, complet, corect si real, asa cum acestea apar specificate in cuprinsul documentului de identitate.

Contul poate fi accesat pe baza de parola de acces, pe care o cunoasteti doar dumneavoastra.

Sunteti pe deplin responsabil pentru pastrarea in siguranta a parolei de acces precum si a oricarei informatii privind inregistrarea, autentificarea si contul. Un cont de utilizator asigura accesul in program in favoarea unei singure persoane. Aveti obligatia de a nu transmite datele dumneavoastra de autentificare in favoarea unei terte persoane.

Poate sa isi creeze un cont pe site orice persoana fizica, indiferent de nationalitate, cu varsta minima de 18 ani impliniti la data crearii contului. Nu permitem cu buna stiinta persoanelor sub varsta de 18 ani crearea de Conturi care sa permita accesul la site. Orice accesare a site-ului de catre minori direct sau prin intermediul tutorilor/reprezentantilor legali se face pe propria raspundere a acestora.

Site-ul poate fi utilizat doar pentru vizionare, creare cont, accesare cont personal, accesare produse/servicii existente pe site, pentru evaluarea si pentru recomandarea serviciilor noastre.

Site-ul nostru nu poate fi utilizat pentru a se face vreo plata ilegala, frauduloasa, pentru a se posta sau transmite vreun material cu continut defaimator, amenintator, obscen, indecent, instigator si altele asemenea. Ne rezervam dreptul de a nu permite postarea si/sau de a sterge imediat si fara vreo notificare prealabila orice comentariu de pe site care contine un limbaj nepotrivit, erori grave de scriere sau care ar putea sa ne aduca un prejudiciu de imagine si/sau sa ne creeze o stare de disconfort, noua, autorilor materialelor de pe site sau clientilor si vizitatorilor. Sunteti pe deplin responsabil pentru orice operatiune si/sau plata efectuata din cont prin utilizarea site-ului.

Nu putem garanta utilizarea discontinua si neintrerupta a site-ului. Este posibil sa intervina erori, defecte, virusi sau alte comportamente daunatoare pe site sau pe servere care sa il faca indisponibil. Vom lua toate masurile pentru a limita si pentru a inlatura asemenea evenimente neplacute in cel mai scurt timp posibil. Nu aveti dreptul sa interveniti in operarea site-ului nostru si nici sa luati vreo masura de interventie asupra echipamentului nostru informatic, indiferent de motiv si indiferent de rezultatul obtinut.

Ne rezervam dreptul de a desfiinta site-ul fara o notificare prealabila a utilizatorilor. Ne rezervam dreptul de a ne stabili in mod liber relatiile de colaborare cu persoanele specializate care vor participa la crearea diverselor materiale de pe ceselonia.ro si nu ne asumam faptul ca aceste persoane vor avea o prezenta constanta pe site.

3. Cum devii utilizator ceselonia.ro

Orice client care doreste acest lucru poate sa se inregistreze pe site-ul nostru accesand butonul “Vreau sa fiu membru Ceselonia”, disponibil pe pagina principala, urmat de un simplu click pe butonul de “Creeaza un cont”, cu parcurgerea adecvata a pasilor solicitati in vederea inregistrarii.

Pentru inregistrare, vi se va solicita sa va introduceti numele, prenumele, adresa de email si parola, numarul de telefon. Aveti obligatia de a introduce o adresa de email valida, in caz contrar nu va fi posibila continuarea procedurii de inregistrare pe site. Sunteti pe deplin responsabil pentru pastrarea in siguranta a parolei de acces precum si a oricarei informatii privind inregistrarea, autentificarea si contul. Sunteti pe deplin responsabil pentru orice plata efectuata prin utilizarea site-ului nostru din contul dumneavoastra. Veti fi abonat la newsletter la crearea contului, pentru a fi la curent cu activitatea noastra.

Odata inregistrati pe ceselonia.ro, veti avea posibilitatea sa achizitionati diverse produse si servicii prezentate pe site, precum abonamente de acces pe ceselonia.ro sau diferite cursuri si materiale educationale.

Dupa achizitionarea produselor si inregistrarea cu succes a platii acestora, veti putea accesa produsele astfel achizitionate.

Mentionam ca aveti posibilitatea achizitionarii produselor existente pe site pentru a le oferi cadou altor persoane. In acest sens, tot ce trebuie sa faceti este ca, la momentul plasarii comenzii sa introduceti e-mail-ul persoanei careia doriti sa ii achizitionati produsele disponibile pe site. In urma plasarii comenzii, avand in vedere tipul de servicii pe care le oferim, Societatea va transmite o invitatie persoanei careia doriti sa ii oferiti produsele in vederea crearii unui cont pe platforma Ceselonia.

Va informam ca persoana careia doriti sa ii achizitionati produsele disponibile pe site are la dispozitie un termen de maxim 30 de zile in vederea crearii contului pe platforma si acceptarii cadoului. In cazul in care persoana careia doriti sa ii achizitionati produsele nu accepta invitatia de a-si crea contul pe platforma in termenul precizat, aceasta va pierde dreptul de a beneficia de produsele achizitionate, Societatea neavand obligatia de a oferi nici un fel de despagubire respectivei persoane sau dvs.

In cazul achizitionarii de abonamente, Societatea are dreptul de a modifica unilateral parametrii abonamentului cu informarea abonatului cu cel putin 30 de zile inainte de operarea modificarii.

Abonatul are dreptul de denuntare unilaterala a abonamentului, in baza unei cereri scrise/transmise prin e-mail, fara plata niciunor penalitati sau despagubiri. Denuntarea va fi trimisa de abonat in termen de 30 zile de la primirea informatiilor de la Ceselonia legate de modificarea conditiilor abonamentului.

4. Plata si facturarea

Preturile afisate pe site, la fiecare produs in parte, nu includ valoarea TVA, care se va adauga la valoarea produselor in conditiile legii fiscale.

Plata produselor se efectueaza in lei si se poate face prin urmatoarele modalitati:

online, cu cardul, prin sistemul Netopia Pay: urmand pasii de plata si instructiunile de plata oferite cu ocazia efectuarii platii.

Pentru a va informa cu privire la politica de confidentialitate a acestor operatori puteti accesa urmatoarea legatura pentru Netopia pay (https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/)

Nu suntem responsabili pentru procesarea in mod eronat a platii in niciuna dintre modalitatile de plata prezentate mai sus. Nu suntem responsabili pentru erorile inregistrate prin intermediul sistemului de plata, inclusiv, dar fara a se limita la pierderile pe care le-ati suferi utilizand sistemul de plata cu cardul.

Clientul are obligatia de a opta pentru modalitatea de plata aleasa la momentul selectarii produsului dorit, prin bifarea optiunii corespunzatoare, conform pasilor de achizitionare a produselor. In cazul abonamentelor, este posibil sa beneficiati de diverse discounturi sau alte beneficii pentru achitarea abonamentului pentru mai multe luni in avans. Aceste beneficii vor fi aduse la cunostinta publicului prin publicarea pe site si prin mijloacele de promovare alese de catre Societate.

Odata ales tipul de abonament si selectata modalitatea de plata, plata este recurenta. Clientul nu trebuie sa parcurga o procedura lunara sau anuala de plata, sumele aferente abonamentului urmand a fi debitate automat din contul Clientului, la inceputul fiecarei perioade de abonament.

Clientul intelege si este de acord cu faptul ca sumele reprezentand abonamentul achizitionat pot varia de la o luna la alta in functie de diverse promotii, reduceri acordate Clientului in unele luni de abonament sau in functie de alte modificari ale pretului aferent abonamentului.

Abonamentul clientului are activata plata recurenta automat. Asta inseamna ca la data scadenta a abonamentului se va efectua automat plata de pe cardul introdus la prima comanda. Recurenta se poate opri in orice moment, din contul clientului.

Societatea va emite Clientului o factura fiscala pentru produsele achizitionate de pe site, scop in care Clientul va furniza Societatii toate informatiile necesare.

Plata recurenta se aplica exclusiv in cazul abonamentelor achizitionate de pe site in beneficiul dvs., neaplicandu-se in situatia in care ati achizitionat abonamentul pentru o alta persoana.

Factura fiscala pentru orice comanda (inclusiv pentru platile recurente) va fi transmisa prin email.

5. Garantia si dreptul de retragere

Pentru că ne dorim clienți mulțumiți, Societatea Ceselonia S.R.L. oferă o garanție de 100% pentru serviciile oferite prin intermediul platformei Ceselonia.ro. Această garanție presupune că, în termen de 14 zile calendaristice de la asigurarea accesului în comunitate, dacă nu sunteți satisfăcut de serviciile oferite, vă puteți retrage din contract și puteți solicita returnarea sumei achitate.

Solicitarea de rambursare se poate efectua printr-o simplă notificare transmisă prin email la adresa ceselonia@gmail.com, fără dificultăți birocratice. Operatorii noștri vor prelua și procesa cererea dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, astfel încât să vă puteți recupera rapid suma plătită pentru serviciile de care nu sunteți complet mulțumit.

Pentru returnarea banilor, este posibil să vi se solicite furnizarea de date necesare în acest scop, precum:

  • Cont IBAN;
  • Numele titularului contului;
  • Codul SWIFT al băncii;
  • Alte informații relevante pentru efectuarea transferului bancar.

În cazul în care nu furnizați datele solicitate, ne vom afla în imposibilitatea de a efectua rambursarea.

Accesul la conținutul abonamentului va fi suspendat automat din momentul în care cererea de rambursare a fost trimisă către noi și va rămâne restricționat până la soluționarea finală a cererii. Totuși, veți putea accesa în continuare informațiile legate de setările contului și istoricul comenzilor.

5.1. Limitări privind dreptul de retragere

Garanția returnării banilor în termen de 14 zile nu reprezintă un drept absolut și se supune anumitor limitări prevăzute de legislația în vigoare și de regulile interne ale Ceselonia.ro.

Dreptul de retragere operează în termen de 14 zile calendaristice de la data înregistrării pe site și poate fi folosit o singură dată. Nu permitem crearea de conturi succesive cu retrageri succesive și returnarea costului abonamentului în favoarea aceluiași utilizator.

În plus, potrivit art. 16 lit. a) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii după prestarea completă a serviciilor, dacă:

  • Execuția a început cu acordul prealabil expres al consumatorului;
  • Consumatorul a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.

Serviciile se consideră prestate complet în momentul în care:

  • Materialele comandate au fost livrate;
  • Accesul la conținutul și beneficiile comunității Ceselonia a fost asigurat;

Prin urmare, dacă dorești să apelezi la dreptul de retragere, trebuie doar să ne comunici intenția ta printr-un email la ceselonia@gmail.com. Vă rugăm să ne furnizați datele complete (nume, adresă, cont IBAN, tipul abonamentului la care doriți să renunțați, prețul acestuia). (Vezi model cerere în Politica de anulare – Abonament Cursuri Ceselonia).

În cel mai scurt timp, veți primi prin email o confirmare a înregistrării cererii de retragere. Cererea de retragere va fi acceptată doar dacă respectați termenul de 14 zile calendaristice de la data înregistrării.

5.2. Diferențierea abonamentelor disponibile

Înainte de achiziția unui abonament, utilizatorul are acces la o descriere clară a structurii platformei și a beneficiilor fiecărui tip de abonament:

  • Abonamentul Start → Include o selecție de videoclipuri educative din domeniul auto, cu acces limitat la conținut și fără acces la grupul VIP sau forum.
  • Abonamentul Pro → Include acces complet la toate materialele video disponibile pe platformă, precum și acces exclusiv la grupul VIP de WhatsApp și la forumul privat al comunității Ceselonia.

Astfel, utilizatorii au posibilitatea de a înțelege clar diferențele dintre abonamente și de a face o alegere informată înainte de achiziție.
Prin urmare, solicitările de rambursare pe motiv de nepotrivire a conținutului sau neînțelegerea tipului de abonament achiziționat nu vor fi acceptate.

5.3. Situații în care rambursarea NU este disponibilă

Garanția returnării banilor nu se aplică în următoarele situații:

  • Dacă utilizatorul a accesat deja o parte semnificativă a conținutului;
  • Dacă utilizatorul a beneficiat de avantajele abonamentului;
  • Dacă utilizatorul a achiziționat abonamentul doar din curiozitate;
  • Dacă abonamentul a fost achiziționat în speranța obținerii unei diplome (prevederilor articolului 6.1);
  • Dacă utilizatorul a achiziționat abonamentul din greșeală, dar a furnizat corect datele personale și de plată.

5.4. Excepții și Campanii Promoționale

Prin excepție de la prevederile menționate mai sus, Societatea își rezervă dreptul de a acorda o garanție specială în cazul unor campanii punctuale desfășurate de către Ceselonia S.R.L.
În caz de divergență, condițiile speciale ale campaniei vor prevala în fața celor generale.

Important: În cazul campaniilor promoționale cu preț redus, garanția returnării banilor în termen de 14 zile NU se aplică.

6. Raspundere si Limitari

Prin crearea si utilizarea Contului, va asumati raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, fiind responsabil in conditiile legii de activitatea derulata prin intermediul Contului.

Prin accesarea site-ului, crearea Contului si utilizarea site-ului acceptati in mod expres si neechivoc Termenii si conditiile site-ului in ultima sa versiune comunicata in cadrul site-ului.

Ulterior crearii Contului, utilizarea continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si conditiilor site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului. Sunteti responsabil pentru verificarea versiunii finale a Termenilor si Conditiilor ori de cate ori utilizati site-ul.

Acceptarea Termenilor si conditiilor site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

Societatea nu isi asuma raspunderea pentru nici un fel de pierdere (materiala, financiara, de date sau informatii) care poate sa apara direct sau indirect din cauza informatiilor incluse pe site sau a nefunctionarii sau functionarii necorespunzatoare a acestui site.

Nu putem fi responsabili pentru daune aduse calculatorului dumneavoastra sau virusi care ar putea sa va infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a accesarii, utilizarii de catre dumneavoastra sau navigarii pe site-ul nostru sau descarcarea de catre dumneavoastra a vreunui continut, informatie, materiale, date, text, imagini, video sau audio de pe site-ul nostru.

Nu suntem responsabili pentru orice prejudiciu, pierdere, revendicare, daune indirecte, incidente sau de consecinta de orice tip, care decurge din sau are in vreun fel legatura cu orice utilizare a site-ului nostru sau a continutului, datelor, materialelor sau informatiilor gasite in acesta, cu orice neindeplinire sau intarziere (inclusiv fara limitare utilizarea sau incapacitatea de a utiliza orice componenta a acestui site pentru achizitionare sau plata), sau executarea sau neexecutarea de catre noi sau de catre orice furnizor, chiar daca noi sau furnizorul nostru am fost avizati de posibilitatea de daune aduse acestor parti sau oricarei alte parti.

Aceasta exonerare de raspundere se aplica oricaror daune sau prejudicii cauzate de orice lipsa a performantei, eroare, omisiune, intrerupere, eliminare, defect, intarziere in operare sau transmisie, virus de calculator, defectiune a liniei de comunicare, furt sau distrugere sau acces neautorizat la, modificarea, sau utilizarea inregistrarii, fie pentru incalcarea contractului, comportament daunator, neglijenta, sau in baza oricarei cauze de actiune.

6.1 Clarificări privind beneficiile abonamentelor

Achiziționarea oricărui abonament (de 1 lună sau 1 an) nu include oferirea unei diplome la sfârșitul perioadei contractuale. În schimb, beneficiul real constă în accesul la peste 12 ani de experiență acumulată în domeniul auto, transpusă în tutoriale video explicative, bine structurate și ușor de înțeles. Acestea îți oferă sfaturi practice și soluții testate, astfel încât să poți evita greșelile costisitoare și să îți optimizezi timpul și investiția. Vei învăța nu doar ce funcționează, ci și ce să eviți, pentru a te bucura de un progres rapid și sigur în domeniul auto.

Prin accesarea abonamentului, primești o valoare reală sub forma unei înțelegeri clare a situațiilor reale din industrie, rezultate din experiența directă a experților din domeniu. Astfel, ai acces la un know-how care îți permite să iei decizii informate și să îți dezvolți abilitățile în mod constant, fără riscuri inutile.

7. Reclamatii

Orice nemultumire legata de accesarea, utilizarea, inregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuata, aspecte legate de inscrierea la evenimente si alte asemenea, ne va fi comunicata direct, prin email la adresa ceselonia@gmail.com

Nemultumirea dvs. va fi inregistrata si veti primi un raspuns in scris, pe adresa de email mentionata cu ocazia aducerii la cunostinta noastra a nemultumirii dvs.

Clientul declara ca este de acord sa nu faca publice aceste nemultumiri (pe retelele de socializare, media, discutii la petreceri private sau in orice alta modalitate) sub rezerva suportarii daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus proprietarului site-ului prin aceste actiuni.

Orice reclamatie se depune in termen de maxim o luna de la data sesizarii situatiei reclamate.

8. Proprietate intelectuala

Video-urile promotionale pot include anumite imagini sau capturi care nu apartin de Ceselonia S.R.L. In cazul in care aveti vreun drept sau vreo licenta de utilizare a vreuneia dintre informatiile folosite sau vreun drept de proprietate intelectuala a capturilor incluse si doriti sa aflati sursa acestora sau doriti ca Ceselonia sa nu le mai foloseasca, va rugam sa ne comunicati direct, prin email la adresa ceselonia@gmail.com

Inafara de acestea, continutul prezentului site, inclusiv, dar fara a se limita la logo, reprezentari stilizate, simboluri, imagini, fotografii, continut texte si altele asemenea, precum si intreg continutul informatiilor cuprinse pe ceselonia.ro si a altor programe online comercializate prin intermediul site-ului sunt proprietatea exclusiva a Ceselonia S.R.L. Este nepermisa copierea, distribuirea, publicarea, modificarea, completarea, utilizarea, expunerea, includerea, legarea, transmiterea, indepartarea insemnelor, fotografiilor, imaginilor, bucatilor de text, afisarea, vinderea, etc, a continutului, datelor, informatiilor, fotografiilor sau altor informatii gasite pe site sau pe platformele/programele la care cumparati accesul prin intermediul site-ului, fara permisiunea expresa acordata in scris de catre Ceselonia S.R.L. Nu este permis sa transmiteti in favoarea unei terte persoane parola dvs. de acces la ceselonia.ro.

Niciun Client nu dobandeste, prin utilizarea si accesarea site-ului vreun drept sau vreo licenta de utilizare a vreuneia dintre informatiile de pe site sau vreun drept de proprietate intelectuala/industriala asupra produselor si/sau serviciilor comandate de pe site. Niciun client nu are dreptul de a utiliza un dispozitiv automat sau manual pentru a monitoriza materialele disponibile pe site.

9. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, identitatea operatorului si alte asemenea, consultati sectiunea “Politica de confidentialitate” de pe site-ul nostru.

10. Newslettere

Cu ocazia crearii unui cont pe site, Clientul isi da acceptul pentru primirea de Newslettere.

Newsletterul reprezinta un mijloc de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS) asupra produselor, serviciilor, evenimentelor, promotiilor, etc. dintr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea proprietarului cu referire la informatiile continute de acesta.

Clientul isi poate retrage acest acord oricand, fara nicio obligatie, prin accesarea butonului Dezactivare din partea de jos a fiecarui Newsletter primit.

11. Forta majora

Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricarei obligatii care ii revine in baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora, asa cum este definita de lege, din motive independente de parti.

Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti, in termen de 5 (cinci) zile, producerea evenimentului si sa ia toate masurile posibile in vederea limitarii consecintelor lui.

12. Legea aplicabila

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice neintelegere intervenita intre proprietarul site-ului si Client in legatura cu raporturile decurgand din utilizarea site-ului urmeaza sa fie rezolvate pe cale amiabila, iar in caz de esec, sa fie supuse instantelor competente material din Cluj-Napoca.

13. Dispozitii finale

Acest site este detinut de catre Ceselonia S.R.L., care va ofera dreptul de a accesa si utiliza site-ul sub rezerva acceptarii de catre dumneavoastra a acestor Termeni si conditii. Accesand si utilizand site-ul va oferit automat si neechivoc acordul pentru respectarea Termenilor si conditiilor de pe site.

Ceselonia S.R.L. are dreptul de a modifica Termenii si conditiile oricand, fara o notificare prealabila, postand varianta actualizata pe site. Aveti obligatia de a citi Termenii si conditiile ori de cate ori accesati site-ul. Aveti obligatia de a respecta intocmai Termenii si conditiile de pe site si nu puteti pretinde necunoasterea Termenilor si conditiilor de pe site, valabili la data accesarii, utilizarii si/sau plasarii unei comenzi pe site.

Administratorul site-ului isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia clientilor prin intermediul acestui site fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.

Promotiile oferite de catre Ceselonia S.R.L. sunt anuntate pe site. Promotiile isi incep valabilitatea in momentul activarii acestora pe site si isi inceteaza valabilitatea din momentul inactivarii acestora pe site. Promotiile nu se cumuleaza intre ele sau cu alte reduceri si sunt valabile numai in limitele si cu respectarea conditiilor de pe site.

Prezentii Termeni si conditii se completeaza cu aspecte/prevederi speciale cuprinse la descrierea produselor/evenimentelor disponibile pe site. In cazul in care intervin contradictii intre prezentii Termeni si conditii si prevederile speciale mai sus amintite, au prioritate de aplicare prevederile speciale.

Folosim cookie-uri. Prin continuarea folosirii site-ului, iti exprimi acordul de folosire al acestora. Vezi detalii Accept